Skoda Superb - nowe jednostki napędowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    a jak jest z bagażnikiem w S2 kombi?
    chodzi mi o to, że passat variant szafuje pojemnością chyba 603L ale jest to pojemność z zestawem naprawczym, realnie z kołem jest to chyba 513L
    stąd pytanie.
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez szkoda
      a jak jest z bagażnikiem w S2 kombi?
      w papierach podają 633l
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #28
        Zamieszczone przez szkoda
        100-224kg
        szkoda, odnosiłem to do swojej O2(kombi, diesel i DSG) oraz do S2(nieco ponad 1500kg)
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8033
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #29
          natomiast z mojego punktu widzenia długość S2 nie daje mi NIC oprócz zaburzonych proporcji, mogę mieć takie zdanie :?:
          Napisze nawet, że masz całkowitą rację. S1 miał proporcje jeszcze do zaakceptowania, ale S2 proporcje jak szkoda, napisał są zachwiane.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • Skodio_
            Rider
            • 2008
            • 324

            #30
            Zamieszczone przez szkoda
            piotrek_gdy napisał/a:
            Hanz2k napisał/a:
            2,0 TDI-CR 170 z 4x4 i DSG łącznie


            nie chce mi się wierzyć żeby Niemcy na to poszli
            wydaje mi się, że to byłby strzał w kolano dla quattro i 4motiona
            w kolano to by sobie strzelili jak by tam trafił 3.0TDI quattro, lub chociaż 2.7 TDI :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              A mnie ciagle zastanawia czemu wycofano sie z silnikow 2.5 R5 To byla calkiem fajna jednostka, nie wycislona i nawet nie psula sie jak poprzedni 6 cylindrowiec.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #32
                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                Zamieszczone przez szkoda
                100-224kg
                szkoda, odnosiłem to do swojej O2(kombi, diesel i DSG) oraz do S2(nieco ponad 1500kg)
                może niezbyt jasno napisałem -> na szybko sprawdziłem wagę odpowiednich wersji i różnica ta waha sie w tym przedziale -> około 100kg dla diesla z DSG i 224kg miedzy 1,4TSI (w octavii oczywiście duzo słabiej wyposazona ta wersja)

                [ Dodano: Wto 09 Lut, 10 12:36 ]
                Zamieszczone przez loru
                Zamieszczone przez szkoda
                a jak jest z bagażnikiem w S2 kombi?
                w papierach podają 633l
                no właśnie, i tak jest wielki ale zastanawiałem się czy z kołem czy bez.
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #33
                  a mnie zastanawia co innego- dlaczego to samo nadwozie generuje rózny współczynnik oporu powietrza w zależności od silnika
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • Hanz2k
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 522

                    #34
                    piotrek_gdy, opór powietrza zależy również od "dziur" w budzie - im więcej, większych dziur tym większy problem. Jedną z tych dziur jest dziura na chłodnicę /chłodnice. Im większy silnik, tym większa dziura. Dlatego BMW stosuje zamykane elektrycznie żaluzje do zasłaniania chłodnic / nawiewy powietrza na przód podczas jazdy.

                    [ Dodano: Wto 09 Lut, 10 18:52 ]
                    Jeszcze apropos 2,0 TSI - na rynku chińskim Superb od zeszłego roku jest oferowany z 2,0 TSI:

                    Dla lubiących "krzaczki" tu:
                    上汽大众斯柯达(skoda)官网为您提供2024新款明锐PRO,柯迪亚克GT,速派,柯珞克,柯米克GT等斯柯达全车型的报价及图片,参数配置等信息。更多斯柯达家用汽车轿车,斯柯达SUV的售后服务,4S店地址电话查询、优惠促销活动和预约试驾服务请关注斯柯达官网。


                    Wersja "znormalizowana" tu:
                    上汽大众斯柯达(skoda)官网为您提供2024新款明锐PRO,柯迪亚克GT,速派,柯珞克,柯米克GT等斯柯达全车型的报价及图片,参数配置等信息。更多斯柯达家用汽车轿车,斯柯达SUV的售后服务,4S店地址电话查询、优惠促销活动和预约试驾服务请关注斯柯达官网。


                    I news kończący:
                    również wiosną należy spodziewać się zamiany 1,9 TDI-PD w 1,6 TDI-CR.
                    To info również za briskoda.net.
                    Hanz2k
                    1,8 T by MT
                    :admin: bo nie użyłem Szukaj

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez Hanz2k
                      opór powietrza zależy również od "dziur" w budzie - im więcej, większych dziur tym większy problem
                      no to rozumiem
                      bo 1,4tsi ma Cx 0,30; 1,8tsi ma 0,32, 3,6tsi ma 0,33 a wszystkie diesle(105KM,140KM, i 170KM) mają 0,32
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • tomek
                        L&K
                        • 2005
                        • 1078

                        #36
                        Zamieszczone przez Hanz2k
                        Jeszcze apropos 2,0 TSI - na rynku chińskim Superb od zeszłego roku jest oferowany z 2,0 TSI
                        i to jest dla mnie wiadomość która bardzo zwiększa szanse na wprowadzenie takiej wersji do oferty u nas.
                        O2FL RS | S2 | F2

                        Komentarz

                        • sew1981
                          RS
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2009
                          • 10918
                          • Fiat

                          #37
                          no ale jednak róznice w masie są, może na papierze nieznaczne, ale myśle że realnie 100-224 kilo da się odczuć już. a poza tym auta mają inne gabaryty, inne konstrukcje zawieszenia - długość, szerokość, rozstaw osi - to ma wpływ niebagatelny na komfort jazdy, to są fakty bezdyskusyjne. nie mam porównania między OII i SII. Ale pod tym względem różnica między OI i SI jest bardzo duża - a posiadam (łem) auta z tym samym silnikiem najmocniejszym w skodzie (asz i awx) 1.9 tdi - więc octavia do lekkich też nie należała.

                          Komentarz

                          • voltar
                            L&K
                            • 2009
                            • 1107
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #38
                            Nie zartujcie nawet ze S2 ma ta sama mase co 02 .
                            273 kg roznicy to ogromna roznica w zachowaniu auta, zuzyciu paliwa itd.


                            O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                            Komentarz

                            • Tomasz_WS
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 170

                              #39
                              dlaczego usuwają z oferty 1.9tdi? przeciez ten 1.6 do pięt mu nei dorasta ..... tylko czekac jak w Octavii zrobią to samo....
                              Focus II FL 1.6tdci

                              Komentarz

                              • voltar
                                L&K
                                • 2009
                                • 1107
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #40
                                Jakto dlaczego ? Nowe normy i zbyt duze koszty adaptacji 1.9 TDI.


                                O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                Komentarz

                                • daneczek76
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 3642
                                  • Toyota

                                  #41
                                  Zamieszczone przez voltar
                                  Jakto dlaczego ? Nowe normy i zbyt duze koszty adaptacji 1.9 TDI.
                                  dokładnie święte słowa a adaptacja na CR tez koszt.
                                  A do 1.6 CR może też się doczeka chwalebnych opinii.
                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                  Komentarz

                                  • voltar
                                    L&K
                                    • 2009
                                    • 1107
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez daneczek76
                                    Zamieszczone przez voltar
                                    Jakto dlaczego ? Nowe normy i zbyt duze koszty adaptacji 1.9 TDI.
                                    dokładnie święte słowa a adaptacja na CR tez koszt.
                                    A do 1.6 CR może też się doczeka chwalebnych opinii.
                                    Jednak podobno zdecydowanie mniejszy koszty w przypadku CR wiec ekonomia i tyle ...


                                    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                    Komentarz

                                    Pracuję...